هوم‌کر

ما خود را در برابر رفاه تمامی هموطنان مسئول می دانیم، هدف برند هوم کر که پس از سالها تلاش و تجربه هم اکنون در اندیشه و عمل همکاران و کارکنان نیز تبلور یافته است. تلاش برای تولید بهترین محصولات و ارائه آنها با هموطنان و ارتقای سطح کیفی سبک زندگی خانواده است.این مهم با ایجاد تمایز، توسعه کسب و کار، اشتغال مولد و برخورد مسئولانه در جامعه دنبال می شود. باورداریم که با به کار گیری تمام توان خود می توانیم با عرضه خدمات و محصولات با کیفیت به بازارهای جهانی و کمک به افزایش تولید ناخالص داخلی و ملی و وظیفه خود را در قبال مشتریانمان انجام دهیم که همانا نتیجه آن رفاه بیشتر هموطنان عزیزمان خواهد بود که حقیقتاّ لایق بهترینها هستند.همواره سعی نموده ایم بستر مناسب برای رشد اقتصادی و تکنولوژیک را با اتکا به توانمندی ملی و بومی سازی تکنولوژی برای شرکتهای زیر مجموعه فراهم سازیم، با به اشتراک گذاری آموخته های نوین و تجارب ذی قیمت بستر لازم را برای هم افزائی و رشد متوازن و با بهترین کارآیی ها مهیا نمائیم و علاوه بر ایجاد شغل مستقیم با زمینه سازی به منظور ادای دین به کشور، ایجاد شغل های غیر مستقیم پایدار را در حد بضاعت سبب گردیم.

تماس با ما

واحد تولید

در این بخش محصولات با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و مطابق با دستورالعمل های ISO 9001:2015 , ISO 14001:2015 , ISO 45001:2018 توسط پرسنل متخصص انجام می شود.

واحد کنترل کیفیت

در این بخش کنترل و پایش اقلام و مواد ورودی، فرایند تولید و محصول نهایی مطابق با دستور العمل های ایزو توسط پرسنل متخصص انجام می شود.

واحد تحقیق و توسعه

د راین بخش، طراحی محصولات جدید، بهینه سازی محصولات جاری و استاندارد سازی مواد اولیه، ادوات بسته بندی و محصول توسط متخصص انجام می شود.

افتخارات

1

برندینگ

- برند شناخته شده در سطح کشور و بین المللی

2

کیفیت برتر

- خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی وارائه محصولات و خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای تبدیل شدن به برند اول کشور

3

اشتغال زایی

- اشتغال زائی پایا و پویا


ماموریت ما

ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و ارزش برتر با تکیه بر همکاران با انگیزه و نوآور که باعث بهبود زندگی مشتریان و مصرف کنندگان ملی و بین المللی و ارتقاء سطح رفاه کارکنان شود؛ به گونه ای که همکاران ما را با رشد پایدار، رهبری بازار، برندهای قابل اعتماد و تعهد به ارزشهای اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی بشناسند.از این که جامعه ما را بعنوان برندی معتبر، استقبال کننده از تغییر تحول، چابک و پویا، مسئول، کارآفرین، خیرخواه و ارزش گذار به حقوق اجتماعی (ارزش آفرین) می شناسد به خود می بالیم و به راه دراز باقی مانده و مسئولیت های سنگین خود واقفیم.

ارزش های سازمانی

- اشاعه کیفیت- رضایتمندی مشتریان- اشتغال آفرینی پویا- اشاعه روحیهٌ رهبری - توسعه همکاری تجاری - ارتقاء جایگاه اجتماعی برند - یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر- انعطاف پذیری در انجام فعالیت های مسئولیت اجتماعی- توسعه و مشارکت همکاران و انجام کارگروهی- مسئولبت پذیری و پاسخگوئی در مقابل عملکرد

ارزش

ما خود را در برابر رفاه تمامی هموطنان مسئول می دانیم، هدف برند هوم کر که پس از سالها تلاش و تجربه هم اکنون در اندیشه و عمل همکاران و کارکنان نیز تبلور یافته است. تلاش برای تولید بهترین محصولات و ارائه آنها با هموطنان و ارتقای سطح کیفی سبک زندگی خانواده است.این مهم با ایجاد تمایز، توسعه کسب و کار، اشتغال مولد و برخورد مسئولانه در جامعه دنبال می شود. باورداریم که با به کار گیری تمام توان خود می توانیم با عرضه خدمات و محصولات با کیفیت به بازارهای جهانی و کمک به افزایش تولید ناخالص داخلی و ملی و وظیفه خود را در قبال مشتریانمان انجام دهیم که همانا نتیجه آن رفاه بیشتر هموطنان عزیزمان خواهد بود که حقیقتاّ لایق بهترینها هستند.همواره سعی نموده ایم بستر مناسب برای رشد اقتصادی و تکنولوژیک را با اتکا به توانمندی ملی و بومی سازی تکنولوژی برای شرکتهای زیر مجموعه فراهم سازیم، با به اشتراک گذاری آموخته های نوین و تجارب ذی قیمت بستر لازم را برای هم افزائی و رشد متوازن و با بهترین کارآیی ها مهیا نمائیم و علاوه بر ایجاد شغل مستقیم با زمینه سازی به منظور ادای دین به کشور، ایجاد شغل های غیر مستقیم پایدار را در حد بضاعت سبب گردیم.ما با ایمان به حقوق مصرف کنندگان و حفظ محیط زیست، بقا، رشد و توسعه پایدار را از طریق ایجاد تمایز، بهبود مستقیم و تقویت کارآفرینی در کسب و کارهای جدید دنبال می نمائیم. همکاران ما سرمایه اصلی ما هستند و رشد ما به رشد آنها وابسته است.برند هوم کر سعی می نماید با جذب افراد متخصص، اخلاق مدار، نخبه، مستعد، انسان دوست، نتیجه گرا و دارای توان فکری و اجرائی بالا، بستر مناسب برای همکاری هموطنان داخل و خارج از کشور را در شرکتی ایرانی با توان رقابت بالا فراهم نماید.

چشم انداز
60%
70%
40%
IT'S EASY

آنچه را خلق کرده ایم که شما در رویاهایتان به آن می اندیشید.

هوم کر-نهایت پاکیزگی